ilovepricken

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

ponnyakuten

Av Meja Fogelberg - 29 april 2012 11:11

hej! Jag ser på ponnyakuten. jag ska skriva lite medan jag ser på det. först är det hanna med frosty som stegrar och bockar. och vill inte gå frammåt. ungefär ett helt ridpass. sedan är det isak med kiwi som inte vill bli fångad i hagen och man måste ha mutor. typ havre och maskrosor. och så springer hon iväg men nu så kommer hon fram till isak? super söt är kiwi. och nu är det tilda med kimberly som springer iväg och inte alls har något tillit till sin ryttare. kimberly kan smita och springa iväg samt bara strundta i tilda. med det är inget band i mellan de. om ni vet vad jag menar. sedan har vi carolin med dasty. dasty snurrar ifrån henne och backar. men nu går han emot henne. och problemet är att hon inte kan sitta upp. ochnu... skenar han iväg????? nu har vi ju shirin som inte vågar hoppa. ja sedan är det noelle som har problem med lastning. och vill inte vara själv i transporten. och så är det isabella med musse. som inte vill gå över bommar överhuvudtaget och så fort han ser en bom så stannar han och vägrar att gå. suck det här tar ju aldrig slut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Meja Fogelberg - 21 maj 2012 20:44

Har fått en ny älsklingshäst. Nämligen Super Janne. Han ser ut så här: Love Him! <3 <3 <3 <3 <3                             ...

Av Meja Fogelberg - 4 maj 2012 18:22

Hej! Jag ska sova hos min kompis inatt. det ska bli kul.

Av Meja Fogelberg - 1 maj 2012 15:26

Min bästis är den bästa!

Av Meja Fogelberg - 1 maj 2012 13:13

hej! Vad gör ni? Jag är i stugan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards